ANALÍTICA WEB I PLA DE MÀRQUETING DIGITAL
Informació
METODOLOGIA : Aula Virtual
DURACIÓ : 50 hores
Objectiu general:
– Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail Màrqueting.
– Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
– Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.
Objectius específics:
– Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web.
– Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.
– Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit.
– Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos.
– Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient.
– Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes online i el seu posterior impacte.
– Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web.
CONTENIUS
1. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty.
2. Sense analítica estem Cecs
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.
4. El Pla de Màrqueting Digital
• Auditoria
• Estudi de la competència
• Anàlisi DAFO
• Anàlisi de l'Audiència
• Fixar Objectius: SMART goals i KPI
• Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
• Fixar un calendari d'implementació
• Fixar un pressupost
• Avaluar el Pla de Màrqueting Digital
5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO
8. Eines per a analitzar: connectar WordPress amb Google Analytics i Webmasters, connectar WordPress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn
Requisitos de Acceso:
Dirigit a treballadors i aturats
Curso financiado y gestionado por:

